Efektyvus BDAR valdymas DAP pareigoms vykdyti
BDAR valdymas: rizikų kontrolė ir atitikties užtikrinimas vienoje vietoje
Veiklos įrašai, rizikos vertinimas ir atitikties užtikrinimas – tai pagrindiniai Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) valdymo aspektai. Siekiant efektyviai apsaugoti asmens duomenis ir sumažinti saugumo rizikas, organizacijos vadovybė ir specialistai turi glaudžiai bendradarbiauti. Aktyvus požiūris į IT saugumą reiškia nuoseklų:
✔️ Rizikų valdymą – grėsmių identifikavimą ir mažinimą.
✔️ Reglamentų laikymąsi – nuolatinį BDAR ir kitų teisės aktų įgyvendinimą.
✔️ Duomenų apsaugos lygio kontrolę – realiu laiku stebėti ir vertinti organizacijos saugumo būklę.
BDAR valdymo įrankis „Enablor“ – jūsų pagalba duomenų apsaugai
„Enablor“ platforma, sukurta „I-Trust“, yra vieningas BDAR valdymo sprendimas, leidžiantis organizacijoms:
✔️Integruotai valdyti IT saugumą – suderinti BDAR, kibernetinio saugumo, rizikos ir kokybės valdymo procesus.
✔️Automatizuoti dokumentaciją – centralizuotai fiksuoti ir saugoti visus saugumo bei atitikties valdymo veiksmus.
✔️Sistemingai kontroliuoti reikalavimų laikymąsi – užtikrinti, kad organizacija atitiktų visus teisinius ir reguliavimo reikalavimus.
Šis sprendimas padeda supaprastinti BDAR reikalavimų įgyvendinimą, sumažina administracinę naštą ir užtikrina sklandžią duomenų apsaugą.
Užtikrinkite skaidrumą ir kontrolę – pasirinkite „Enablor“ BDAR valdymui!
BDAR valdymo įrankiai

Užduočių valdymas
Efektyvus organizacijos saugumo užduočių valdymas – nuo kasmetinių saugumo veiklų stebėjimo iki operatyvaus incidentų sprendimo. Šis modulis leidžia:
✔️ Lengvai paskirstyti užduotis darbuotojams ir stebėti jų vykdymą.
✔️ Automatizuoti procesus, siekiant užtikrinti saugumo gerinimą.
✔️ Užtikrinti atsakomybę – aiškiai matykite, kas ir kada atliko užduotis.

Saugumo valdymas
Saugumo modulis suteikia pilnavertes priemones incidentų ir duomenų pažeidimų registravimui bei valdymui. Jis leidžia:
✔️ Vertinti rizikas – įskaitant IT sistemų pažeidžiamumą ir asmens duomenų poveikį.
✔️ Analizuoti konfidencialumą, prieinamumą ir duomenų vientisumą.
✔️ Užtikrinti operatyvų reagavimą į saugumo incidentus.

Sutarčių valdymas
Efektyvus duomenų tvarkymo ir perdavimo sutarčių administravimas. Šis modulis padeda:
✔️ Stebėti sutarčių sąlygas ir terminus vienoje centralizuotoje sistemoje.
✔️ Kontroliuoti duomenų perdavimą trečiosioms šalims, užtikrinant teisėtumą.
✔️ Supaprastinti dokumentacijos valdymą, mažinant administracinę naštą.

Auditas
✔️ Prisidėti atitikties įrodymus – dokumentus, nuorodas, komentarus.
✔️ Analizuoti neatitikimus ir lengvai juos šalinti.
✔️ Vizualizuoti saugumo pažangą naudodami grafikų ir ataskaitų analizę.
✔️ Būti pasiruošusiems VDAI patikrinimams, bet kuriuo metu.

Veiklos įrašų valdymas
Atsisakykite sudėtingų „Excel“ lentelių – šis modulis centralizuoja visus organizacijos tvarkomus asmens duomenis, suteikdamas:
✔️ Aiškią ir standartizuotą įrašų valdymo sistemą.
✔️ Automatinį BDAR principų įgyvendinimą.
✔️ Tikslų duomenų sekimą – užtikrinant jų teisingumą ir atnaujinimą.

Ataskaitos
Lengvai generuojamos asmeninių duomenų ir atitikties valdymo ataskaitos, leidžiančios organizacijai:
✔️ Gauti svarbiausius duomenis realiu laiku.
✔️ Naudotis iš anksto paruoštomis standartizuotomis ataskaitomis arba kurti individualias analizes.
✔️ Priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, optimizuojant BDAR valdymo procesus.
Įstatymai ir rekomendacijos
„Enablor“ – tai intuityvus ir lengvai naudojamas įrankis, sukurtas užtikrinti efektyvų saugumo gerinimo bendradarbiavimą įtraukiant visą komandą. Jis leidžia organizacijoms analizuoti savo veiklą iš saugumo perspektyvos, operatyviai identifikuoti rizikas bei neefektyviai valdomas sritis ir imtis veiksmų jų šalinimui.

Valdymas
✔️Asmens duomenų ir informacijos apsaugos strategijos kūrimas ir įgyvendinimas
✔️Procesų, pareigybių ir atsakomybės aiškus apibrėžimas
✔️Teisinių ir sutartinių reikalavimų laikymasis
✔️Veiklos įrašų tvarkymas ir jų aktualumo užtikrinimas
Rizikos kontrolė
✔️Duomenų tvarkymo ir IT sistemų klasifikavimas pagal saugumo ir kokybės reikalavimus
✔️Pažeidžiamumų ir rizikų vertinimas
✔️Grėsmių analizė ir jų prevencija
✔️Apsaugos priemonių nustatymas ir įgyvendinimas
Atitiktis
✔️Duomenų tvarkymo ir sistemų atitikimo reglamentams užtikrinimas
✔️Pažeidžiamumo vertinimas ir rizikos mažinimas
✔️Grėsmių identifikavimas ir valdymas
✔️Saugumo priemonių diegimas ir priežiūra
✔️Kibernetinio saugumo reikalavimų įgyvendinimas
Susisiekite su mumis ir mes pasidalinsime patirtimi.