Įmonių auditavimo platforma – Project Enablor

„Project enablor“ yra internetinis atitikties įvertinimo sprendimas, skirtas audito paslaugų teikėjams ar įmonių grupės kontrolei. Jis sukurtas efektyviam atitikties įvertinimui, teikiant nuotolines auditavimo paslaugas klientams ir įmonėms. Paruoštas visapusiškas administravimo sprendimas, kad galėtumėte planuoti ir atlikti konsultavimo bei auditavimo paslaugas savo klientams. „Project enablor“ suteikia visišką klientų atitikties būsenos ir veiklos kontrolę, kad būtų galima priimti teisingus sprendimus ir teikti konsultavimo paslaugas remiantis tvirtu informaciniu pagrindu. Sprendimas gali būti integruotas į jūsų CRM sistemą, kad veiksmingai stebėtumėte visus veiksmus su savo klientais.

„Project enablor“ – tai fizinio audito skaitmeninimas, taupantis laiką ir išteklius. Debesijos pagrindu veikiantis sprendimas, fizinio kontaktavimo poreikį sumažina iki minimumo. Įrankio panaudojamas:

Kontrolės priemonė

Įmonių grupės naudoja platformą savo įmonių atitikties būsenos nustatymui ir pagerinimui. Skaitmeninis modelis analizuoja rezultatus, atlieka įvertinimą ir teikia saugumo atitikties ataskaitas.

Auditavimo platforma

„Project enablor“ naudoja valstybinės priežiūros institucijos, vykdančios įmonių ir organizacijų vertinimus, įskaitant jų analizę,  išvadų – ataskaitų teikimą ir pakartotinį patikrinimą.

Konsultavimo platforma

„Project enablor” yra naudingas įrankis saugos konsultacinėje veikloje, skirtas verslo klientams valdyti ir padėti gerinant skaitmeninimą ir saugumą.

Sertifikavimo įrankis

„Project enablor“ naudojamas įmonių veiklos ir IT saugumo sertifikavimui – nuo įsivertinimo galimybių iki kontrolės priemonių ar atitikties patikrinimų ir audituotų įmonių sertifikavimo valdymo.



Konkretūs pavyzdžiai

„Project enablor“ naudoja valstybinės įstaigos viešųjų organizacijų ir privačių įmonių saugumo būklei prižiūrėti. Sprendimu naudojasi Danijos duomenų apsaugos agentūra, Nacionalinė savivaldybių asociacija.

„Project enablor“ platforma naudojasi konsultavimo įmonės, teikiančios saugumo valdymo paslaugas klientams. Specialūs įrankiai leidžia greitai įvertinti įmonės dedamas pastangas saugumo užtikrinimui ir pateikia detalias ataskaitas su trūkumų šalinimo prioritetais. 

Platforma parengta tikrinti įmonės pasirengimą kibernetiniam saugumui užtikrinti, rizikos suvaldymui (ISO 27000), BDAR atitikčiai ir kt.

Funkcionalumas

Auditas ir savianalizės dalis turi dvi skirtingas prieigas – vieną – sprendimą įsigijusi įmonė, kuri atlieka auditavimą ir patikrinimus, o kitą – tikrinamos įmonės, kurios naudodamos platforma reaguoja į paskirtas užduotis ir pagal pateiktą modelį vykdo savęs vertinimą.

Administravimas

Konsultantai, patikras vykdančios institucijos ar įmonių grupės atstovai turi prieigą prie:

  • Darbalaukio – su pagrindiniais visų vykdomų patikrinimų ir juose pateiktų atsakymų skaičiais.
  • Rezultatų apžvalgos – su informacija apie konkrečios įmonės pateiktus atsakymus.
  • Audito – su galimybe išsiųsti patikrinimą norimai įmonei ar įmonių sąrašui.
  • Klausimų parengimo – su standartiniais jau parengtais ar individualiai sukurtais klausimais su pagalbos tekstais, kurie siunčiami tikrinamai įmonei.
  • Ataskaitų centro – su automatiškai sugeneruotomis ataskaitomis, kurias galima pritaikyti pagal poreikį.

Atsakymų teikimas

Prieiga prie atsakymų suteikiama per saugią nuorodą į platformos atsakymų teikimo puslapį. Ši prieiga yra patogi, kad būtų lengva atsakyti į priskirtus patikros klausimus. Atsakymų puslapį sudaro:

  • Prisijungimo puslapis – įvedamas kodas, gaunamas el. paštu, kai jungiamasi prie paskros.
  • Pirminis puslapis – čia rodoma pagal paskirtį pritaikyta pagrindinė patikros informacija.
  • Atsakymo dalis – su pagalbos tekstais, užbaigtumo lygiu ir atsakymų į klausimus juosta.
  • Santraukos puslapis – čia rodomas bendras rezultato įvertinimas (raudona-geltona-žalia) ir galimybė tikslinti atsakymus bei įrankiai skirti sudaryti savo rezultatų ataskaitą.

Įvertinimas

Duomenys, gauti iš respondentų atsakymų puslapio, gali būti analizuojami naudojant įvertinimo įrankius. Rezultatų įvertinimo ir išvadų parengimo įrankį sudaro:

  • Analitinės priemonės skirtos įmonių saugumo pastangoms įvertinti.
  • Galimybė komentuoti pastangas.
  • Individualios ataskaitos klientams su rekomendacijų ir nurodymų galimybe.

Auditavimo modulis sukurtas remiantis ilgamete apklausų ir analizės priemonių naudojimo patirtimi ir pagrįstas pripažintais kokybės vadybos modeliais.

Audito platforma buvo sukurta siekiant sumažinti respondento ir administratoriaus bendravimo poreikį. Ji sudaro visumą, kurioje parengiamieji ir tolesni patikrinimo darbai vyksta vienoje ir toje pačioje sistemoje. Administravimo centras sujungia visas funkcijas su organizavimu, valdymu, stebėjimu ir vertinimais, daugiausia dėmesio skiriant tikrinamoms įmonėms.

Enablor yra sukomplektuotas saugumo valdymo patikrai ir gerinimui, tačiau gali būti naudojamas specifiniams organizacijos poreikiams realizuoti. Patys pasirenkite reikiamus auditus ir vykdykite veiklos vertinimus pagal savo susikurtą metodiką.

Norėdami gauti daugiau informacijos, susiderinkite susitikimą su mūsų konsultantu.